Het bedrijf Veolia: een reactie na 15 dagen

Veolia.... pfff....

 

 

Eindelijk! Het openbaarvervoerbedrijf Veolia heeft dan eindelijk na 15 dagen een antwoord gegeven naar aanleiding van mijn klacht. In mijn vorige blogpost kan je het gehele verhaal teruglezen. De reactie is naar mijn inziens niet echt een antwoord op mijn klacht. Ze geven het excuus dat het juist een KORTERE route zou moeten zijn, die de buschauffeur heeft afgelegd. Veolia heeft de volgende reactie gegeven:

Op 25-11-2010 hebben wij uw klacht geregistreerd over de route van buslijn 104. U schrijft dat er teveel saldo van uw chipkaart is afgeboekt. Als de chauffeur een andere route heeft gekozen als de oorspronkelijke dan zal de bedoeling hiervan geweest zijn om de dienstregelingtijd in te halen. Dan kan het volgens ons niet zo zijn dat de route langer wordt zoals u oppert.
Het chipkaart tarief is gebaseerd op kilometers, dus als een chauffeur een kortere route rijdt kan het niet zo zijn dat er een hoger tarief afgerekend dient te worden. Als u geconstateerd heeft dat er teveel van uw kaart is afgeboekt dan heeft dit misschien een andere oorzaak.
De vertragingen op deze lijn zijn ons bekend, wij hopen dat met ingang van de nieuwe dienstregeling, op zondag 12 december de problemen zijn opgelost.

Wij vertrouwen erop uw klacht naar tevredenheid afgehandeld te hebben.

Met vriendelijke groeten,

namens Veolia Transport Nederland BV

Veolia Klantenservice

 

Dat wordt dus een mailtje erachteraan, want dit vind ik echt een slap excuus.
Wordt dus natuurlijk vervolgd!

Advertenties

4 Responses to Het bedrijf Veolia: een reactie na 15 dagen

  1. sander975 says:

    Grappig dat een kortere route meer kost… Ging dat door beschermd natuurgebied ofzo? Of gaat het teveel afgeschreven geld naar een goed doel? Hahaha, ik lees graag het vervolg 😉

    • Stefan says:

      Muwhaha, zal ik dat erbij zetten in mijn mail 🙂 haha…

  2. Marko says:

    Hmm, 15 dagen is best snel. relatief sneller als de gemiddelde bus bij Veolia!
    Maar volgens mij zou bij een omleiding de eerstvolgende “normale” halte van die lijn gerekend worden. Ligt die verder als jouw halte, wordt het dus duurder. Maar zo werkt hetr misschien alleen bij mijn trammetje…
    Wordt vervolgd? 😉

    • Stefan says:

      Niet als ze zeggen dat ik binnen 10 dagen een reactie zou krijgen!:P
      Ik weet niet hóe ze het berekenen, maar heb een mailtje teruggestuurd met een mooi Google Maps kaartje met lijnen zodat ze zelf kunnen zien dat ik wel extra kosten heb. 🙂

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: